HTML

anglia

U.K.-ben galyazo haverok otlet, tanacs es elmenymegoszto blogja.

Friss topikok

  • Cégalapítás: 2007... azóta mennyi jó blog post nem született meg :) Én olvastam volna. (2012.06.11. 04:35) Megalakultunk

Linkblog

Archívum

Megalakultunk

2007.11.21. 13:55 The Smoking Gnu

csacsa mindenkinek

irjatok gyonyoru zsir uj blodgunkra, barmit angliai munkaval kapcsolatban
avagy az itteni elet nyavajaival, de figyelmeztetek mindenkit, hogy ha teljesen mas
temaban irtok az se baj:)
terjesszetek haveroknak akik kinn vannak vagy ki akarnak jonni, stb.

Szal mi asszonnyal Readingben vagyunk Londontol delnyugatra, kb.20 perc kozvetlen vonattal. O Autista gyerekekkel dolgozik en meg telemarketinges vok, de remelem mar nem sokaig mert utalom mint az afrikai torzsek a himlooltast.

na egyelore enyi
udv
Fonydzsi

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anglia.blog.hu/api/trackback/id/tr34236947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomas 2007.11.25. 19:47:08

Csirsz mindenkinek!!!

krakatau 2007.12.16. 19:24:11

csirszcsirsz:D
itt london, a gang leytonstone jelentkezik
rspct!

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.05.24. 13:08:48

Sziasztok.
Gondoltam én is bekoszonok. Én már 4 éve ingázom Anglia és Magyarország kozott, de most eloszor jottem ki úgy, hogy szállás és munka nélkul csak bele a nagyvilágba. :) Ha érdekel a sztori szívesen elmesélem és a "kikívánkozóknak" is sok tanulsággal szolgálhat.

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.05.27. 15:48:38

Nagy lázban van Manchester a holnapi bajnokok ligája donto miatt. Vajon mi lesz holnap ha megnyerik?:)

Cégalapítás · http://www.angolcegalapitas.org/ 2012.06.11. 04:35:38

2007... azóta mennyi jó blog post nem született meg :) Én olvastam volna.
süti beállítások módosítása